Gazete Yenigün
Son Dakika
Gazete Yenigün

İzmir’de gıda sektörü mobil menü ile kazandı

Bortar Group Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Küçükkurt, “Kısıtlama ve yasaklardan zarar gören gıda sektörü yeni normal için dijital çözümlere ağırlık verdi. Çalışmalarımız sürecek” diye konuştu

İzmir’de gıda sektörü mobil menü ile kazandı

Nihat AK/YENİGÜN- Dünyayı etkisi altına alan Kovid-19 salgını birçok sektörü etkiledi. Restoran, lokanta, pastane, kafe, kafeterya gibi yeme içme yerleri 10.00-20.00 saatlerinde sadece paket servis veya "gel-al" hizmeti verecek şekilde açık. Salgından çıkışın kolay olmayacağını düşünen girişimcilerin gündeminde dijital dönüşüm var.


YENİ NORMALE DÖNÜLÜYOR
Türkiye’nin en büyük mutfağı Bortar, sektöründe dijital dönüşümün başını çeken kurumların başında geliyor. Dijital dönüşüme büyük yatırım yapan kurum dijitalleşmeyle yeni normale dönüldüğü fikrini taşıyor. Bortar Group Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Küçükkurt, “Bortar kurumsallığının bir gereği olarak geleceğe ve dijitale ciddi bir yatırım yaptık. Geleneksel ve güncel lezzetlere kısa zamanda herkesin ulaşmasını istiyoruz. Bu isteğimiz pandemi döneminde daha da kıymetlendi. Diğer kişi ve kurumlara örnek niteliği taşıdı. Bu alandaki çalışmamız normale dönüldüğünde de artarak devam edecek”dedi.


YILBAŞINDA BAŞARI GETİRDİ
Yenilikçi yatırımlarının yeni yıla giriş sırasında adeta test edildiğini belirten Deniz Küçükkurt, “Bortar olarak bir toplu yemek dağıtım kısmımız var, bir de restoran kısmımız var. Toplu yemek dağıtım kısmımızda 100 bin kişilik üretim kapasitemizle binlerce fabrikaya ,hastanelere , işletmelere yemek ulaştırıyoruz. Restoran kısmımızda ise pandemi sürecinde mobil uygulamalar ile ciddi anlamda siparişler alıyoruz.
Yeniyıl için zengin içerikli bir menüden oluşan Yılbaşı ziyafet paketi hazırladık ve paketlerimiz büyük ilgi gördü. Restoranımız açık olsaydı tabi ki daha fazla kişiye ulaşmış olurduk. Ama önümüzdeki dönemde restoranımız açık olsa dahi sipariş sistemimiz çalışmaya devam edecek” şeklinde konuştu.

GÜVENLİ VE İZLENEBİLİR DENETİM
Bu dönemde dışarıdan yemek siparişi vermek konusunda endişelere de değinen Deniz Küçükkurt, “Dışarıdan sipariş edilen gıdalar konusunda tek ihtiyacımız, zaten yıllardan beridir yürürlükte olan gıda hijyeni kurallarının gerçekten gereği gibi uygulanmasıdır. Burada bizim önerimiz, dışarıdan yapılan her türlü yiyecek siparişlerinde güvenilir, denetim ve izlenebilirliği olan markaların tercih edilmesi yönünde olacaktır. Temassız teslimat gibi sosyal mesafeyi korumaya yönelik uygulamalar devreye alınmalıdır. Çalışan personelin gıda veya ambalajla teması minimuma indirilmelidir” dedi.

Next page

Gazete Yenigün